En veranda som kan brukes hele året


Flere med manglende "selvinnsikt"?

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Strikkeprat
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Lalla
Uerstattelig


Ble Medlem: 08 Des 2006
Innlegg: 752
Bosted: Sør-Trøndelag

InnleggSkrevet: 2007-08-16 19:21    Tittel: Flere med manglende "selvinnsikt"? Svar med Sitat

Har i lengre tid babla om å se gjennom strikkepinnene mine og lage meg mankoliste slik at jeg ikke kjøper duplikater når jeg kjøper meg strikketøy! flau Har vært overbevist om jeg omtrent hadde mange hull i samlingen min!

I kveld har jeg sett gjennom dem, rett nok ikke sjekket lengdene på rundpinnene, og finner at det bare er en størrelse mellom 2 og 6 jeg mangler 5-pinner i, og over det tenker jeg at hele numre greier seg!

Så nå skal jeg ta meg råd til bambuspinner i den tykkelsen, og kanskje i tillegg lange 2-pinner (hva heter det egentlig) i et par tykkelser! blid
_________________
Lalla

Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Droopy
Ugressluker
Ugressluker


Ble Medlem: 06 Jan 2007
Innlegg: 4378
Bosted: Ålesund

InnleggSkrevet: 2007-08-16 20:13    Tittel: Svar med Sitat

Jeg syns du har vært innmari flink, Lalla! Jeg vet at jeg mangler litt i tykke tykkelser, men jeg vet også at jeg helt sikkert har flere sett fra 2,5 og opp til 4. Man liksom ha 5-pinner, ermerundpinner og 60- og 70-cm rundpinner. Alt annet er en bonus.
_________________
Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Lise H
Entusiast


Ble Medlem: 01 Des 2006
Innlegg: 1764

InnleggSkrevet: 2007-08-16 22:08    Tittel: Svar med Sitat

Har rydda i garnet mitt i dag, og fått mesteparten på plass i min "nye" garnkommode blid ! Pinnene ligger i ei av småskuffene i kommoden, men det gjenstår å sortere dem etter størrelse.... hm Vil tro at jeg har en del dobbelt/trippelt, men det gjelder nok stort sett rundpinnene.
_________________
Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min

___
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Strikkeprat Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


phpBB.no - Norsk phpBB support
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group