En veranda som kan brukes hele året


Kiosklitteratur

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Lesekroken
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
silje elisabet
Kjenning


Ble Medlem: 29 Aug 2010
Innlegg: 29
Bosted: Bjoneroa

InnleggSkrevet: 2010-09-06 19:26    Tittel: Kiosklitteratur Svar med Sitat

Er det flere enn meg her inne som synes disse seriene til Norske serier er spennende? Jeg er jo sykepleier som drømmer om en gang å bli jordmor. Derfor begynte jeg å abonnere på Jordmoren. Nå er det kommet ut 42 bøker av den serien (rene Isfolket som er 47 bøker og som jeg har lest to ganger) og jeg er på nok 14. Jeg synes det er en enkel form for litteratur, men så deilig da man egentlig kun orker å lese 15 min på senga hver dag.

Anbefales;)
På en lite effektiv fridag hender det at det går en bok;) glis
_________________
Sjekk gjerne ut min blogg: http://siljesstrikkedilla.blogspot.com
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Droopy
Ugressluker
Ugressluker


Ble Medlem: 06 Jan 2007
Innlegg: 4378
Bosted: Ålesund

InnleggSkrevet: 2010-09-06 22:32    Tittel: Svar med Sitat

Jeg husker at jeg leste de tre første bøkene om Isfolket den gangen de kom ut, for lenge siden, og da gikk jeg lei. Jeg syntes det ble vel mye omattatt. Øvrig kiosklitteratur har jeg egentlig ikke forsøkt meg på, bortsett fra et par arvede Barbara Cartland-bøker. Dem leser jeg kun i når jeg ikke har lyst til å lese noe annet, og så får jeg plutselig lyst til å lese noe annet. Jeg er litt rar, tror jeg.
_________________
Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vivan
Verandasjef


Ble Medlem: 30 Nov 2006
Innlegg: 4307
Bosted: Klæbu

InnleggSkrevet: 2010-09-07 01:24    Tittel: Svar med Sitat