| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-03-23 22:28 Tittel: Dugnadskunst |
|
|
Som jeg nevnte i tråden for torsdag, da jeg var på befaring i Asker kom jeg over et dugnadsprosjekt som gikk ut på å strikke kassettbånd og sende dem til en kunstner som vil bruke det som installasjon. Finner ikke e-postadresse til kunstneren på nettet, men på hobbyforum fant jeg dette:
http://hobbyforum.no/tavle/index.php?PHPSESSID=14b0b69aac263237a919957c7af56a4e&topic=10767.msg97353 _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-03-23 22:55 Tittel: |
|
|
Spennende!
Men det gjelder altså fortsatt selv om innleggene på Hobbyforum er over 6 mnd gamle??
Skal man rive av tapen, eller skal selve kassetten henge fast?
Jeg har jo massevis av kassetter i kjelleren, tror jeg da. Ikke alt som er kassert. _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-03-23 23:05 Tittel: |
|
|
Denne linken viser poster som er nesten et år gamle, men du har nylig vært i kontakt med prosjektet? Stemmer det, Lalla?
Jeg fikk lyst til å sende henne en tekstmelding og spørre om mer info. Morsomt dette.
Men... kanskje litt for seint på kvelden nå. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-03-23 23:07 Tittel: |
|
|
| Vivan skrev: | Denne linken viser poster som er nesten et år gamle, men du har nylig vært i kontakt med prosjektet? Stemmer det, Lalla?
|
Fant det som sagt i Asker i går, sammen med en tilsvarende brosjyre/ flygeblad som det som var på Hobbyforum, så det så slett ikke avsluttet ut. Dama har jo adresse i Asker, og jeg synes det er en god ide med tekstmelding, om ikke annet i morra! Men jeg vet sannelig ikke om jeg har kassetter, og det var IKKE lett å strikke av kassettbånd! Men artig prosjekt!  _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-23 23:10 Tittel: |
|
|
Et sånt prosjekt tar vel gjerne litt tid uansett. Spes med tanke på at mange kanskje har kastet kassettene de hadde på 80-90-tallet?? _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-03-23 23:16 Tittel: |
|
|
En installasjon er ofte temmelig stor, så det er vel sannsynlig at hun må ha ganske mange slike strikkalapper.
Kassetter har jeg masse av. Kaster jo nesten aldri noe. MÃ¥ bare finne ut hvor de er.
Ja, jeg sender henne en tekstmelding i morgen. Nysgjerrig nå. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-23 23:18 Tittel: |
|
|
| Vivan skrev: | En installasjon er ofte temmelig stor, så det er vel sannsynlig at hun må ha ganske mange slike strikkalapper.
Kassetter har jeg masse av. Kaster jo nesten aldri noe. MÃ¥ bare finne ut hvor de er.
Ja, jeg sender henne en tekstmelding i morgen. Nysgjerrig nå. |
Husk å gi oss beskjed da !! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-24 08:37 Tittel: |
|
|
Dette hørtes jo spennende ut! Jeg husker ikke om kasettene våre gikk til Fretex eller om de fortsatt befinner seg i kjelleren. Skal ta rede på det. Send en sms du, Vivan. _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ã…lesund
|
Skrevet: 2007-03-24 08:40 Tittel: |
|
|
Kassettene mine får dere aldri! Der er så masse deilig, gammel musikk på dem.  _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-03-24 11:50 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | Kassettene mine får dere aldri! Der er så masse deilig, gammel musikk på dem.  |
Hihi. Slik tenkte jeg også, egentlig. All min "ungdomsmusikk" har jeg på kassetter, og det skal jeg ta vare på.
Men jeg har ganske mye "ræl" også, vet jeg. Kassetter jeg overhodet ikke har behov for å spare på. Det er dem jeg leter etter. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ã…lesund
|
Skrevet: 2007-03-24 11:54 Tittel: |
|
|
Det jeg anser for "ræl" tviholder Gubben på, så der er jeg like langt.  _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-03-24 12:23 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | Det jeg anser for "ræl" tviholder Gubben på, så der er jeg like langt.  |
Nå har jeg sendt tekstmelding til det mobilnummeret hun sto oppført med i telefonkatalogen på nett.
Venter spent på svar.  _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-24 12:48 Tittel: |
|
|
| Droopy skrev: | Det jeg anser for "ræl" tviholder Gubben på, så der er jeg like langt.  |
Det kan jo bare plutselig forsvinne....  _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

|
Skrevet: 2007-03-24 13:44 Tittel: |
|
|
Gro Aldrin ringte meg!
Hun syntes det var morsomt å få en sånn forespørsel. Hun skal holde på helt til høsten med denne innsamlingen. Hun pleier å sitte rundt på kafeer og strikke, og komme i kontakt med folk på den måten.
Hun bruker ikke data noe særlig, men hun skulle sende meg en mail med mer info.
Fortsettelse følger. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

|
Skrevet: 2007-03-24 13:54 Tittel: |
|
|
*løper for å rydde i gubbens ræl*  _________________ Lalla
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

|
Skrevet: 2007-03-24 23:21 Tittel: |
|
|
| Lalla skrev: | *løper for å rydde i gubbens ræl*  |
Trenger ikke rydde eller lete jeg! Gubben sa at han kunne finne et par kassetter til meg. Snille mannen min ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-25 08:16 Tittel: |
|
|
Har var kanskje glad for å bli kvitt noen... Og til et så godt formål da . _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|