| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Polkasau Stamgjest
Ble Medlem: 27 Jan 2008 Innlegg: 101 Bosted: MĂžre og Romsdal
|
Skrevet: 2008-01-30 08:57 Tittel: LÞse trÄder |
|
|
Hvordan fester dere de lÞse trÄdene som kommer nÄr dere feks bytter garnnÞster? Jeg tenker som sÄ at det er vel slik som i brodering at knyting er fy fy
Eneste jeg kom pÄ er rett og slett Ä "sy" de fast med en stoppenÄl eller noe i den dur. Hadde vÊrt gÞy Ä hÞre de forskjellige metoder som er der ute _________________ Den eneste som kan hindre deg i Ä lykkes er deg selv! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lise H Entusiast

Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2008-01-30 09:06 Tittel: |
|
|
Dersom det er samme farge jeg skal fortsette med sÄ strikker jeg litt av trÄden inn sammen med det det som er igjen av forrige nÞste. Det blir dobbel trÄd pÄ noen masker, men det er vanskelig Ä se pÄ det ferdige arbeidet. Da blir det ikke sÄ mye feste etterpÄ.
Ellers sÄ fester jeg trÄdene pÄ vranga med en stoppenÄl. _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2008-01-30 11:19 Tittel: |
|
|
Jeg fester stort sett trÄdendene med en stoppenÄl nÄr jeg er ferdig med strikkingen. Av og til strikker jeg inn trÄdene, men det kommer an pÄ hvilket prosjekt jeg holder pÄ med. Jeg pleide Ä knytte fÞr, men de knutene kom av og til frem pÄ retten, sÄ jeg sluttet med det. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Polkasau Stamgjest
Ble Medlem: 27 Jan 2008 Innlegg: 101 Bosted: MĂžre og Romsdal
|
Skrevet: 2008-01-30 11:35 Tittel: |
|
|
Jeg spÞr fordi jeg holder pÄ med et teppe med Ätte forskjellige farger. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjÞre med alle trÄdene som henger og slenger hehe. Teppe har jo ingen bakside jeg kan jukse pÄ. jeg fÄr prÞve Ä sy de inn uten Ä komme over pÄ de andre fargene.. det blir en liten tÄlodighetsprÞve tenker jeg  _________________ Den eneste som kan hindre deg i Ä lykkes er deg selv! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Droopy Ugressluker

Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ă
lesund
|
Skrevet: 2008-01-30 11:36 Tittel: |
|
|
Ja, det blir det! Jeg pleier Ä ha masse tÄlmodighet nÄr det gjelder sÄnne ting, for det blir sÄ fint nÄr jeg er ferdig. _________________ Mine beste venner stÄr med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
|