| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Strikke Ny her

Ble Medlem: 10 Des 2006 Innlegg: 18 Bosted: Gjerstad
|
Skrevet: 2006-12-17 22:14 Tittel: Curlicue |
|
|
Jeg surfa litt inne på nettet idag, og så bilder av noen pledd som var strikket på curlicue måte, vet ikke om jeg skriver det helt riktig engang.
Er det noen som har kjennskap til denne måten å strikke på, evt kan fortelle meg måten å gjøre det på? _________________ Ha en fin dag!
Hilsen Strikke :-) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-17 23:14 Tittel: |
|
|
Det har jeg aldri hørt om. Har du en link? _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Strikke Ny her

Ble Medlem: 10 Des 2006 Innlegg: 18 Bosted: Gjerstad
|
Skrevet: 2006-12-18 06:34 Tittel: Curlicue |
|
|
http://www.bentemor.com/blogg/?cat=10
Godt det ikke bare var meg som hadde hørt om det da..
Fin avatar Vivian  _________________ Ha en fin dag!
Hilsen Strikke :-) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vivan Verandasjef

Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2006-12-18 14:51 Tittel: |
|
|
Åh, sånt teppe, ja! Takk for linken.
Jeg har sett mange slike rundt på nettet, og de er kjempefine. Jeg tror ikke det er noe annerledes ved selve strikkingen, men at man må telle masker og rader og følge oppskriften nøye.
Jeg må innrømme at jeg har veldig lyst til å prøve! Men da må man jo få tak i en oppskrift først.
Hey hey! Gjett hvor jeg havnet da jeg googlet etter Curlicue? Girams blogg! Hun som har vært her på Verandaen.
Giram? Vi trenger deg nå! _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Giram Ny her

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 17 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2006-12-19 00:47 Tittel: |
|
|
Curlicue er kjempemorsomt å strikke, her brukes teppet daglig, strikket i dobbelt ullteppegarn på pinne 4,5.
Skal se om jeg får til å hjelpe med mønster, men nå må jeg stupe i seng. Bare så vidt øynene holder seg oppe. :gjesp: |
|
| Til Toppen |
|
 |
Giram Ny her

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 17 Bosted: Trondheim
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|