En veranda som kan brukes hele året


Gran Canaria

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Reiseprat
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Sol
Stamgjest


Ble Medlem: 20 Nov 2007
Innlegg: 169
Bosted: Nordvestlandet

InnleggSkrevet: 2007-12-08 15:18    Tittel: Gran Canaria Svar med Sitat

Vi har vært bare en gang på Gran Canaria og bodde da på Bahia Feliz. Vi reiste på sjansebillett og var så heldig å komme på et firestjerners hotell med et flott parkområde rundt. Langs stranden går der en strandpromenade og den ble flittig brukt. Det er deilig å vandre langs stranden i solnedgangen og kjenne den varmen deilige vinden, vel vitende om at hjemme i Norge er det vinter og ruskevær glis (vi reiser alltid om vinteren) Men vi opplevde faktisk en kraftig storm mens vi var der. Den var heldigvis kortvarig, men det regnet "trollkjerringer" og det blåste og lynte noe aldeles forferdelig. Vi ble så fascinert av tordenværet at vi måtte ta en tur ut på terrassen og se de voldsomme sikksakklynene som flerret himmelen. Tordenvær her hjemme er jo bare barnematen mot det som var der.

Fra hotellområdet


Utsikt fra Bartolome og over mot en annen liten landsby litt inn mot midten av øya


Fra Palmitos park, en flott park med dyr og planter


Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Droopy
Ugressluker
Ugressluker


Ble Medlem: 06 Jan 2007
Innlegg: 4378
Bosted: Ålesund

InnleggSkrevet: 2007-12-08 17:40    Tittel: Svar med Sitat

Åh, der så veldig flott ut! Jeg kjenner at sol og varme er fryktelig fristende, men ikke akkurat nå. Jeg begynner å kjenne den gode julestemningen.
_________________
Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Vivans Veranda -> Reiseprat Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


phpBB.no - Norsk phpBB support
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group