Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
Lise H Entusiast
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-04-14 09:52 Tittel: Berlinerpoplene |
|
|
Til alle Ragde-entusiaster, til høsten kommer bok nummer tre!
Og god bedring til en syk forfatter ! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
Droopy Ugressluker
Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: 2007-04-14 11:22 Tittel: |
|
|
Jeg har forsømt Ragde, det må jeg rette på! _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Hanne Garndronning
Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-04-14 13:48 Tittel: |
|
|
Effektiv dame! Jeg gleder meg, og er nok av dem som gjerne ville ha ei bok nummer tre . _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
Til Toppen |
|
|
monamor Kjenning
Ble Medlem: 14 Mar 2007 Innlegg: 83 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-04-14 18:43 Tittel: Lesekroken |
|
|
Leste artikkelen i Dagbladet i dag og er så enig med Ragde selv. Satt også på teateret og opplevde at det måtte komme en bok nr 3. Følte meg også ganske snytt da jeg var ferdig med Eremittkrepsene.....tror hele hodet mitt rope at her må det komme en nr 3..
Uansett da Ragde ga beskjed om at nr 3 ikke vill komme så slo jeg meg til ro med det...og ble så lykkelig i dag.. Litt ille da at forfatteren ligger på sykehus med blødende magesår... |
|
Til Toppen |
|
|
Lalla Uerstattelig
Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-04-14 23:12 Tittel: |
|
|
Hanne skrev: | Effektiv dame! Jeg gleder meg, og er nok av dem som gjerne ville ha ei bok nummer tre . |
Gal nok jeg til ikke å ville at hun skal skrive flere! Vil lage min egen slutt og mine egne historier videre jeg!
Men jeg kommer nok til å lese nr 3 også, uten nødvendigvis å bli fysisk syk av det ! _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Lisbeth Verandamesterkokk
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-04-16 10:53 Tittel: |
|
|
Det gledet meg stort da jeg så at Anne B hadde tatt til fornuft og skrevet bok nr. 3. Håper ikke jeg ender på sykehus når jeg blir ferdig med min bok. _________________ Lisbeth. |
|
Til Toppen |
|
|
Vera Verandaens første gjest
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 3154 Bosted: Østlandet
|
Skrevet: 2007-04-24 00:09 Tittel: |
|
|
Leste Berlinerpoplene i ferien. Fant den i kiosken på Gardemoen. Likte den kjempegodt, så jeg bør vel lese neste også. _________________ Carpe
diem.______________________________________________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Droopy Ugressluker
Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: 2007-04-24 05:47 Tittel: |
|
|
Nå ligger den og venter på at jeg skal ha tid til den, og jeg gleder meg. _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
|