Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
Av |
Innlegg |
Lisbeth Verandamesterkokk
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1296 Bosted: Trondheim
|
|
Til Toppen |
|
|
Lise H Entusiast
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 1764
|
Skrevet: 2007-03-29 12:44 Tittel: |
|
|
Iskald øl er godt!
Sitat: | Macks Vårøl er lett og bløtt med middels friskhet. Det passer best servert godt avkjølt som tørsteslukker. |
_________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
Droopy Ugressluker
Ble Medlem: 06 Jan 2007 Innlegg: 4378 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: 2007-03-29 17:34 Tittel: |
|
|
Øl drikkes kun på svært varme dager her i huset, og det spiller liten rolle om det er juleøl, påskeøl eller sommerøl. Som oftest er det Clausthaler, tror jeg. _________________ Mine beste venner står med ryggen mot meg. I bokhyllen.___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Lalla Uerstattelig
Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: 2007-03-29 19:31 Tittel: |
|
|
Regner ikke med at den tyske varianten Radler eller engelske Shandy er med på testen, for det er jo lyst øl blandet halvt om halvt eller så med sitronbrus som er halvveis fri for kullsyre. Mountain Dew sammen med lyst pils er det nærmeste jeg kommer å like øl _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Hanne Garndronning
Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2007-03-29 19:54 Tittel: |
|
|
Øl er ikke min favoritt, dessverre.
Lalla, dette hørtes avansert ut. Kanskje til og meg jeg kan komme til å like noe av dette? _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
Til Toppen |
|
|
Vivan Verandasjef
Ble Medlem: 30 Nov 2006 Innlegg: 4307 Bosted: Klæbu
|
Skrevet: 2007-03-29 20:40 Tittel: |
|
|
Jeg liker bare mørkt øl. _________________ - Vivan - ________________________________________________________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Lalla Uerstattelig
|
Skrevet: 2007-03-29 21:24 Tittel: |
|
|
Hanne skrev: | Øl er ikke min favoritt, dessverre.
Lalla, dette hørtes avansert ut. Kanskje til og meg jeg kan komme til å like noe av dette? |
Slett ikke glad i øl selv, men demonstrerer gjerne shandy og radler, det er knallgodt, jeg ble veldig glad da jeg fant ut hva radler var i sommer, det er knallbra tørstedrikk!
Ikke like sikker på diesel som ei anna venninne snakker om, det er nemlig cola og øl i samme forhold
Men nå ødelegger vi hele øltest-tråden med vår avsmak for stoffet! _________________ Lalla
Det er bedre å angre på det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
Til Toppen |
|
|
Lise H Entusiast
|
Skrevet: 2007-03-29 21:28 Tittel: |
|
|
Gleder meg til sommeren, og får samtidig tråden inn på rett spor !! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
Lalla Uerstattelig
|
Skrevet: 2007-03-29 21:32 Tittel: |
|
|
Mrs. Darcy skrev: | Gleder meg til sommeren, og får samtidig tråden inn på rett spor !! |
Unnskyld da _________________ Lalla
|
Til Toppen |
|
|
Lise H Entusiast
|
Skrevet: 2007-03-29 21:37 Tittel: |
|
|
Lalla skrev: | Mrs. Darcy skrev: | Gleder meg til sommeren, og får samtidig tråden inn på rett spor !! |
Unnskyld da |
Du er tilgitt!! _________________ Lise H (tidl. Mrs. Darcy) - Bloggen min
___ |
|
Til Toppen |
|
|
|