| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Agathe Stamgjest
Ble Medlem: 01 Des 2006 Innlegg: 147 Bosted: Oslo
|
Skrevet: 2008-01-28 10:10 Tittel: HeklenÄl pÄ fly? |
|
|
| Ja, gÄr det an? Skal fly til KÞbenhavn, og jeg tror jeg kommer til Ä kjede meg den timen jeg skal vÊre pÄ fly. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2008-01-28 10:56 Tittel: |
|
|
Ganske sikker pÄ at det gÄr. Men spÞr nÄr du sjekker inn. Har hÞrt at praksisten varierer. _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Polkasau Stamgjest
Ble Medlem: 27 Jan 2008 Innlegg: 101 Bosted: MĂžre og Romsdal
|
Skrevet: 2008-01-28 11:23 Tittel: |
|
|
Det satt ei jente og heklet pÄ flyet jeg tok til Paris i fjor hÞst. Vi reiste med SAS. _________________ Den eneste som kan hindre deg i Ä lykkes er deg selv! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Agathe Stamgjest
|
Skrevet: 2008-01-28 12:20 Tittel: |
|
|
Det er jo bare Ä prÞve, og sÄ ha en reservenÄl i innsjekkbagasjen. Takk for svar.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2008-01-28 21:22 Tittel: |
|
|
Har fÄtt med strikkepinner av ulik tykkelse pÄ fly det siste Äret, og ei heklenÄl er unektelig mindre egnet som drapsvÄpen, sÄ det ville jeg tro!
Men spÞr fÞrst, kjedelig Ä bli fratatt heklenÄlen da! Forsikret meg om at jeg fikk med meg strikkepinnen fÞrste gangen jeg hadde med meg strikketÞy etter at de nye reglene kom, dama jeg snakket med kommenterte at rundpinnen ogsÄ kunne brukes som garotte, men jeg fikk den med!  _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Agathe Stamgjest
|
Skrevet: 2008-01-28 22:37 Tittel: |
|
|
| Det er begrenset hvor mye terror jeg kan bedrive med en heklenÄl i stÞrrelse 2,5. Min kjÊre mente at jeg kunne jo bare skaffe meg en i plast, for det ville jo gÄ. Jeg mÄtte forklare hvordan det ville gÄ med en 2,5-nÄl laget av plast. Jeg hadde sikkert fÄtt den med meg, men den er ikke brukendes til noe. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lalla Uerstattelig

Ble Medlem: 08 Des 2006 Innlegg: 752 Bosted: SĂžr-TrĂžndelag
|
Skrevet: 2008-01-29 10:24 Tittel: |
|
|
Men hva med bambusnÄl da? Eller synes du det er like ubrukbart som plast? _________________ Lalla
Det er bedre Ä angre pÄ det man har gjort enn det man ikke gjorde!___________________________ |
|
| Til Toppen |
|
 |
Agathe Stamgjest
|
Skrevet: 2008-01-29 10:29 Tittel: |
|
|
| Hvis jeg fÄr tak i bambusnÄl i 2,5 sÄ kan nok det funker, problemet med plast er at den knekker. TÄler bambus mer? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hanne Garndronning

Ble Medlem: 03 Des 2006 Innlegg: 1608 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: 2008-01-29 13:37 Tittel: |
|
|
| Agathe skrev: | | Hvis jeg fÄr tak i bambusnÄl i 2,5 sÄ kan nok det funker, problemet med plast er at den knekker. TÄler bambus mer? |
Bambus tÄler sikkert mer. Jeg tenkte Ä kjÞpe, men dama pÄ butikken sa at de hadde sluttet med heklenÄler i bambus, for de var ikke sÄ gode. Jeg elsker strikkepinner i bambus og hadde tenkt Ä prÞve heklenÄl ogsÄ. Tror jeg skal prÞve. _________________ Ikke si at det er umulig! |
|
| Til Toppen |
|
 |
|