| Av |
Innlegg |
Tema: Perler |
sæbø
Svar: 10
Visninger: 19541
|
Forum: Andre hobbyer Skrevet: 2007-10-24 08:57 Tema: Perler |
| Har ikkje prøvd det eg så eg veit ikkje,men skal få høyra i frå meg når eg kjem så langt ha ha ha |
Tema: Perler |
sæbø
Svar: 10
Visninger: 19541
|
Forum: Andre hobbyer Skrevet: 2007-10-23 22:44 Tema: perler |
| masse fint og eg tar fortsatt i mot mer vist det er |
Tema: Perler |
sæbø
Svar: 10
Visninger: 19541
|
Forum: Andre hobbyer Skrevet: 2007-10-23 22:23 Tema: perler |
| veit ikkje,men har fryktelig lyst det ser så kjekt ut så har du mer så tar egi mot med takk!!! |
Tema: Perler |
sæbø
Svar: 1
Visninger: 8369
|
Forum: Andre hobbyer Skrevet: 2007-10-23 22:12 Tema: Perler |
ja det er det eg meiner
 |
Tema: Perler |
sæbø
Svar: 10
Visninger: 19541
|
Forum: Andre hobbyer Skrevet: 2007-10-23 22:09 Tema: Perler |
Hei
Nokon så har mønster på perle bringkluter og belte?
Hadde vert fint om nokon kunne dele det med meg eller om eit tips eg kunne finne det ein plass
... |
Tema: Hjelpe bittesmå pasienter? |
sæbø
Svar: 9
Visninger: 16951
|
Forum: Strikkeprat Skrevet: 2007-10-21 21:35 Tema: Vivans Veranda |
Hei
Eg har nokon eg har strikka allerede
Dei kan de få,men kor skal eg senda de henn?
 |
Tema: Dukkeklæ |
sæbø
Svar: 4
Visninger: 16177
|
Forum: Strikkeprat Skrevet: 2007-08-16 18:25 Tema: Dukkeklæ |
Ja takk det skal eg prøva og.
Tar gjene mor fleire forslag. |
Tema: Dukkeklæ |
sæbø
Svar: 0
Visninger: 7682
|
Forum: Strikkeprat Skrevet: 2007-08-16 14:09 Tema: Dukkeklæ |
Takk eg skal sjå der
Er de fleire så har nokon tips til meg? |
Tema: Dukkeklæ |
sæbø
Svar: 4
Visninger: 16177
|
Forum: Strikkeprat Skrevet: 2007-08-15 20:50 Tema: Dukkeklæ |
Hei
Er det nokon så kan hjelpa meg med oppskrifter på dukkeklæ?
finner eg gratis oppskrifter der? |
Tema: Trenger du hjelp til å komme i gang? |
sæbø
Svar: 6
Visninger: 30318
|
Forum: Velkommen Skrevet: 2007-07-08 13:08 Tema: Trenger du hjelp til å komme i gang? |
Hei!
Ja eg er ny og er veldig usikker korleis eg skal gå fram.
vist du vil hjelpa meg så blir eg glad.
Du kan skriva det til e-post adressa mi så er nybu05@hotmail.com
Er veldig glad i handa ... |
| |