En veranda som kan brukes hele året


Søket gav 10 treff
Vivans Veranda
Av Innlegg
  Tema: Perler
sæbø

Svar: 10
Visninger: 19541

InnleggForum: Andre hobbyer   Skrevet: 2007-10-24 08:57   Tema: Perler
Har ikkje prøvd det eg så eg veit ikkje,men skal få høyra i frå meg når eg kjem så langt ha ha ha
  Tema: Perler
sæbø

Svar: 10
Visninger: 19541

InnleggForum: Andre hobbyer   Skrevet: 2007-10-23 22:44   Tema: perler
masse fint og eg tar fortsatt i mot mer vist det er
  Tema: Perler
sæbø

Svar: 10
Visninger: 19541

InnleggForum: Andre hobbyer   Skrevet: 2007-10-23 22:23   Tema: perler
veit ikkje,men har fryktelig lyst det ser så kjekt ut så har du mer så tar egi mot med takk!!!
  Tema: Perler
sæbø

Svar: 1
Visninger: 8369

InnleggForum: Andre hobbyer   Skrevet: 2007-10-23 22:12   Tema: Perler
danse

ja det er det eg meiner


glad
  Tema: Perler
sæbø

Svar: 10
Visninger: 19541

InnleggForum: Andre hobbyer   Skrevet: 2007-10-23 22:09   Tema: Perler
Hei

Nokon så har mønster på perle bringkluter og belte?

Hadde vert fint om nokon kunne dele det med meg eller om eit tips eg kunne finne det ein plass


...
  Tema: Hjelpe bittesmÃ¥ pasienter?
sæbø

Svar: 9
Visninger: 16951

InnleggForum: Strikkeprat   Skrevet: 2007-10-21 21:35   Tema: Vivans Veranda
Hei
Eg har nokon eg har strikka allerede
Dei kan de få,men kor skal eg senda de henn?


flagg
  Tema: Dukkeklæ
sæbø

Svar: 4
Visninger: 16177

InnleggForum: Strikkeprat   Skrevet: 2007-08-16 18:25   Tema: Dukkeklæ
Ja takk det skal eg prøva og.
Tar gjene mor fleire forslag.
  Tema: Dukkeklæ
sæbø

Svar: 0
Visninger: 7682

InnleggForum: Strikkeprat   Skrevet: 2007-08-16 14:09   Tema: Dukkeklæ
Takk eg skal sjå der
Er de fleire så har nokon tips til meg?
  Tema: Dukkeklæ
sæbø

Svar: 4
Visninger: 16177

InnleggForum: Strikkeprat   Skrevet: 2007-08-15 20:50   Tema: Dukkeklæ
Hei
Er det nokon så kan hjelpa meg med oppskrifter på dukkeklæ?
finner eg gratis oppskrifter der?
  Tema: Trenger du hjelp til Ã¥ komme i gang?
sæbø

Svar: 6
Visninger: 30318

InnleggForum: Velkommen   Skrevet: 2007-07-08 13:08   Tema: Trenger du hjelp til Ã¥ komme i gang?
Hei!
Ja eg er ny og er veldig usikker korleis eg skal gå fram.
vist du vil hjelpa meg så blir eg glad.
Du kan skriva det til e-post adressa mi så er nybu05@hotmail.com
Er veldig glad i handa ...
 
Side 1 av 1
Alle klokkeslett er EET (Europa)
Gå Til:  


phpBB.no - Norsk phpBB support
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group